Post by barfredsnorelis on Feb 4, 2022 11:01:41 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ancient Planet Tower Defense Offline ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ancient Planet Tower Defense Offline IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod många uthållighet ▞▞▞
▞▞▞ Ancient Planet Tower Defense Offline 2022 version ▞▞▞
😂 recensionerna av inga annonser är korrekta. Det finns en anledning till brist på annonser och det är för att det är omöjligt att vinna utan att spendera 💰
Svårighetsgraden är utformad för att uppmuntra köp i appen snarare än att producera ett roligt spel. De första kennlarna är bra, dem är det lönt att vinna.
Dessa människor är bedragare. Ladda inte ner det här spelet. Jag har spenderat över 50 dollar på det här spelet. Och nu på nivå 4 kan jag inte komma i närheten av att slå den. När jag sedan klickade på knappen för att betygsätta det som ett enstjärnigt spel, hindrade det mig från att betygsätta det, tills jag gick med på att betygsätta det högre. Dåliga killar. Var medveten.
Ska bara testa en bana till....och nästa...och en till... Svårt att sluta. Lagom lätt..
Roligt spel och det bästa är att det inte innehåller någon större reklam
Det här blir tråkigt efter ett tag. Jag har fastnat på värld 7 nivå 3 och har varit i flera veckor. YouTube-genomgångarna är annorlunda eftersom utvecklaren inte har någon aning. Det som brukade fungera i de där youtube-videorna fungerar inte längre eftersom utvecklaren blev girig. Istället för att få spelet att ha fler nivåer, kosmetiska uppgraderingar och upplåsning av extra innehåll via ädelstenar istället förvandlas det till lön för att vinna. De har överjusterat de senare nivåerna för att tvinga dig att köpa ädelstenar om du vill passera dem eller mala gammalt innehåll för att få tillräckligt med ädelstenar. Bara girig.
Uppenbar lön för att vinna scenarier i den andra världen, i princip oslagbar om du inte betalar för att vinna.
Försökte verkligen njuta av det här spelet för det är inte dåligt. Men jag avinstallerade så fort jag fick reda på att du inte kan få uppgraderingsvaluta genom att slå gamla nivåer. Det låser dig hårt från nivåer eftersom dina torn inte är tillräckligt starka.
Börjar bra, men inget sätt att få fler kristaller förutom att passera nya nivåer ELLER betala. Så om du fastnar kan du inte ens slipa förrän du kan gå framåt. Synd, verkar kul annars.
Mycket välbyggt spel med bra mekanik. DET FINNS INGA ANNONSER!
Jag gillar det här men i det sista kapitlet är det väldigt svårt att slutföra spelet, det är svårt att förstöra trupperna, inte bra längre att spela..
Touchgrind BMX Sporta spēles bwk
Ganska kul, bara lite irriterande att behöva trycka på mynt etc, jag älskar ett mer automatiserat inkomstsystem.
Fantastiskt, tills du är halvvägs genom spelet och allt går från ganska lätt till ganska omöjligt på ett ögonblick. Investera inte för mycket i det här spelet om du ska spela det.
Ancient Aliens i vår media ... Häromdagen testade jag om det gick att spela offline på den men till min förvåning gick det inte. Först försökte jag.
Fantastisk grafik bra humor massor av potential, min nötkött... uppgraderingar är kostsamma och inte tillräckligt många ädelstenar vinner för att hänga med. Antingen måste mängden intjänade ädelstenar öka eller så måste uppgraderingskostnaden minska för att göra det mer spelbart utan att behöva "köpa" ädelstenar.
Super Tower Defense spel, gillar mycket.
Bra strategispel svårt att få alla tre stjärnorna. Lycka till.
Ancient Planet Tower Defense Offline Стратегически fegh
Kunde inte komma förbi den fjärde nivån (kan vara min ålder), inte villig att betala ut pengar för att fortsätta, avinstallerat
Ancient Planet Tower Defense Offline Strategiya yij
Intressant att notera att spelet bara låter dig betygsätta här när du betygsätter det fem i spelet. Annars är det bara kvar i spelet. För svårt att slutföra utan att betala för ädelstenar. Visst, du kanske tror att det är en subjektiv åsikt men låt mig veta om du kan slå den över 3.3
Bra och utmanande tornspel, den enda nackdelen är (för de fria spelarna) att du säkert måste gå tillbaka och upprepa nivåer för att samla pärlorna som används för att bygga upp ditt försvar.
Det är verkligen ett fantastiskt spel, men att behöva få alla stjärnorna att fortsätta, kom igen, ge mig en ledning
Jag provade gratisversionen och kände mig överladdad. Om du inte är villig att spendera pengar är det helt enkelt frustrerande. Jag har inga problem med att betala för spel men det här övertygade mig inte att spendera en krona.
Killar, jag har en "bugg" för det här spelet! I handledningen för nivå 1, är detta spel vill du placera den rekommenderade pistolen eller tornet. Men följ inte handledningen och lägg andra torn, då får du en oändlig sats eller obegränsad sats för andra torns. Och om du nollställer förloppet? Din smaragd visas inte eller är inte borta, men har fortfarande sparat den på ditt konto. -Så du kan återställa framstegen, vad du vill. Och inte förlora en smaragd. Ursäkta, men hur det här spelet? Har du "Höga priser" men det finns fortfarande en bugg? Förtjänar 3,0 betyg!
Spenderade £4,99 på smaragder eftersom jag tyckte att det var ett tillräckligt trevligt spel för att bli absorberad i några veckor, bara för att nå en omöjlig nivå inom några timmar, vilket i princip skulle göra att jag skulle behöva betala mer riktiga pengar för fler uppgraderingar . Inte en chans. För 4,99 skulle jag förvänta mig att få hela spelet. Emeralds är väldigt dyra, jag antar att du skulle behöva betala cirka 30 £ eller något för att ens ha en chans att avsluta spelet, förbered dig på den typen av investering. Att vinna smaragder är inte ett riktigt alternativ.
Spelet börjar roligt och blir sedan väldigt svårt, myntfallen är låga, tror att detta är ett köp för att spela scenario, kommer hellre leta efter ett annat tornförsvarsspel
Ladda Ner Tower Defense: Offline Strategy Games - Senaste Version 1.2 För Android Av AnaabiGames - I det här ... Ancient Planet Tower Defense Offline APK.
Spelet har potential. Det är roligt, utmanande och beroendeframkallande. Det är dock en lön att spela spel (dvs: du kan bara spela några minuter per dag innan du måste betala ädelstenar (kostnad $$) för att fortsätta spela). Det är synd. Jag uppmuntrar inte den här typen av affärsmodell. Spelskapare saknar fantasi 2020 när det gäller att bygga en solid verksamhet.
Detta spel är för användare som är villiga att betala mycket pengar för att kunna vinna. Det är väldigt svårt att klara en utmaning
Det finns bokstavligen en nivå som inte skickar ut den sista vågen. Ingenting händer. Du kommer inte förbi. Ingen kommer att svara. De uppdaterade det och nu kommer en annan nivå inte att gå förbi. Vad är detta för bedrägeri?
Detta är ett utmärkt TD-spel (tornförsvar). Andra recensenter sa att det är utmanande och det är sant. Ta med (eller lär dig) strategi och taktik för att briljera i detta spel. Annonserna är minimala och nästan omärkbara. Två klagomål till utvecklarna: använd ett större teckensnitt och var uppmärksam på teckensnittets kontrast. Skärmfastighet är tillgänglig. Att kisa mot det nästan mikroskopiska typsnittet (som inte går att zooma in) är irriterande. Ett smutsigt vitt teckensnitt på en grå bakgrund ökar bara svårigheten. 5 stjärnor i alla fall.
a moviestar planet search.yahoo.com/search ... Island Tower Defense Kingdom android.giveawayoftheday.com/island-tower-defense-kingdom/
Jag gillar det här spelet, men i nivå 8.2 är Paris för svårt att gå till och med alla maximala basen, torns vapen uppgraderas, kan fortfarande inte gå mer än 2 månader fortsätta försöka. Så jag bestämde mig för att avinstallera det här spelet.
Utvecklare : IP Dmitri Isaenkov · Version : 1.2.81 · Kategori : Strategi · Uppdatering : October 21, 2021 · Krav : Android 4.4+ · Innehåll Betyg : Everyone.
Man måste respektera inga annonser och spela för att vinna mekanik. Spelet verkar trevligt nog.
Jag vet inte hur/varför du når ett betyg på 4,6...🤦🏼♂️ din app är gratis, så den är bra, MEN DU designade VARJE NIVÅ för att få spelaren att tjäna pengar eftersom spelet är SVÅRT FÖR MEDELSPELARE/AVSIKTIGT GÖR NÅGRA nivåer SVÅRA till NÄSTAN OMÖJLIGA, då har ditt spel fem energier, och om en spelare använde all den energin är det att vänta SPEL eller köpa mer energi för att spela mer. 🤦🏼♂️🤦🏼♂️🤦🏼♂️.
Du måste slipa lägre nivåer så mycket för att få några uppgraderingar värda på dina torn och du får definitivt inte tillräckligt med resursbonusar som är tillräckligt effektiva för att spela roll. Allt som allt är det här spelet meh i början men efter det suger det.
Ett spel du kan vinna utan att köpa in dig i det (även om det inte är särskilt dyrt även om du gör några köp). Det är Desktop Defense, men hordens spår är uppsatta, så det tillåter inte massor av kreativitet i huset du strukturerar ditt försvar.
Mycket begränsat energisystem förhindrar slipande spel för små uppgraderingar och progression slår snabbt en vägg där 1:a klara bonusar inte längre har råd med uppgraderingar. Kul ett tag men inget verkar vara värt att lägga pengar på när kristaller helt klart är tänkta att användas som vatten.
Fantastiskt tornförsvarsspel. Enda klagomålet är att det blir grinigt OCH begränsar slipningen... men jag förstår, de måste tjäna pengar på något sätt. Den som klagar på att de inte kan ta sig över ett par nivåer utan att betala förstår inte TD-spel. Jag var över halvvägs genom spelet innan jag köpte något.
Bra tornförsvarsspel. Något unikt i sitt tillvägagångssätt. Fint konstverk
Tidsbegränsat sopor. Du spelar några omgångar och sedan börjar det begära pengar för att fortsätta spela. Slösa inte din tid.
Ganska roligt spel tills du når betalväggen. Svårigheter himlen raketer efter några planeter in. Tar inte lång tid att nå... ganska upprörande
Ancient Planet Tower Defense Offline Strategia obrb
Coolt spel. En av de minst värda att spela. Ingen lön för att vinna bara strategi.
Ganska solid tornförsvar med bra progressionshastighet, fastnar du kan du farma för uppgraderingar.
Totalt att spela. Allt är bra tills du når en viss punkt där det INTE finns något sätt att gå vidare om du inte köper ädelstenar. Det som verkligen suger är att du inte kan odla ädelstenar från tidigare nivåer. Avinstallera.
Att rikta missiler mot mål är skräp
Jag har alltid älskat tornförsvarsspel men det jag inte tål är när de är designade för att du ska misslyckas. Jag har ägnat timmar åt att försöka ta mig förbi nivå 15. Alla möjliga kombinationer av torn, arrangemang etc som jag kan tänka mig och jag kan fortfarande inte slå det. Chefen kommer hela tiden tillbaka till livet och då förlorar du. Det är synd att det här spelet kunde ha varit fantastiskt...
Försöker spela på en Android-box och tv: Det här spelet vill ha porträttorientering, vilket jag inte kan tillhandahålla. Det blir sugande vid start. Omstartad låda, fortfarande fast. Avinstallerar.
Kul spel, men du måste slipa överdrivet om du vill slippa betala.
Bra utan reklam!!!