Post by barfredsnorelis on Feb 4, 2022 10:52:53 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ AXES.io ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ AXES.io IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ många hackar alla ▞▞▞
▞▞▞ AXES.io 2022 version ▞▞▞
Spelet är riktigt roligt. Massor av potential. Betala inte för att vinna.. men se upp. Detta är INTE ett flerskiktsspel och det finns hacks i spelet... därav 3 stjärnor. Jag kommer att fortsätta spela tills jag har låst upp allt men kommer inte att spendera ett öre. Fixa de outnyttjade spelarna och topplistorna som är över nivå 1 miljard spelare och spelare som har miljontals kills per dag vilket är omöjligt. Fantastiskt spel om inte för att lura folk att sjunka in pengar eftersom jag inte har spelat i ungefär en vecka och nästan allt
När jag spelar offline och når 20+ eller 30+ nivåer finns det bots som kallar framför dig som har högre uppgraderingar och som alltid följer dig och kommer att döda dig lätt. Spelet blir tråkigt efter att jag spelat flera gånger med vetskapen om att när jag når den nivån blir bots orättvis återupplivad nära dig med en högre uppgradering. Detta borde vara fixat, bots bör börja som nivå 1 även utan uppgraderingar redan. Vänligen gör boten rättvis eftersom jag älskar det här spelet.
Jag kan bara inte. Du blir spawn dödad alldeles för ofta, och jag spawnar bara med 100 hälsa, och andra människor har 500, eller 1000, med alla dessa förmågor, och jag har inte en chans. Det här spelet lönar sig i princip att vinna. Installera inte.
Jag skulle sätta 4 stjärnor, kanske till och med 5, men den nya uppdateringen dödar det för mig. Det behöver seriös balansering. När du startar ett spel med 150 hk och dmg och andra killar har 2000 eller 8000 och omedelbart tredubbla kulor för sina vapen, gör det extremt giftigt för nykomlingar. Jag spelade igår, när det gamla spelet fortfarande var uppe, allt var bra då. Det är i princip omöjligt att vinna utan bra utrustning och vad betyder det?......det lönar sig att vinna, i princip.
Folk som klagar på spelet och annonserna. När jag spelade spelet var det riktigt roligt även om det har annonser varje gång, det är det som gör spelet gratis (tack vare det). Spelmekaniken är helt ok. Människor som ständigt klagar på spelet sög bara på det. Det enda förslaget jag kunde komma på är andra power-ups.
Ok så det här spelet är riktigt roligt och beroendeframkallande men det har några problem: 1. Ljug inte om att det är ett onlinespel, jag har inget emot att spela med bots 2. Annonserna, jag vet att de flesta spel har annonser för att hålla spelet gratis att spela men kan du göra en nedkylning för annonserna eftersom jag inte får mina belöningar för dem. 3. Gold league, när du väl har nått det kommer du knappast att klara nivå 1 på grund av hur övermäktiga botar är, så överväg att nörda dem ens lite. 4. Spelet, kan du lägga till fler kartor, ligor, hjältar, etc?
Det är ett trevligt spel, jag uppskattar speltekniken men lite grafik behövs
Jag älskar spelet. Kul.. men spelet misslyckas om du uppgraderar din hälsa över 2,5k.. och du får bara en chans. Snälla fixa detta. Annars är det ett jättebra spel.
Jättebra
Okej, bra spel, men när jag når maxnivån vet jag när du bara kan uppgradera hälsan, jag vet inte om det är tänkt att vara med i spelet eller inte, men jag var på 100-talet i nivå, och min hälsa gick Negativ!? Och så får jag One Shot, lågmäld typ inte cool och borde fixas.
LADDA INTE NED! Det här är bara ett kontantgrepp för att få dig att titta på annonser. Jag kom till silverranking och det verkade som att hur mycket jag än försöker kan du inte vinna om du inte tittar på 4 eller 5 annonser. Det är skräp. Spela aldrig det här om du inte gillar att titta på samma 30 sekunder långa video över 25 gånger bara för att komma någonstans. Som jag sa, de vill bara ha pengar och de bryr sig inte om dig för att ha kul. Det suger
BRA SPEL BH SPEL
Alla spelare i det här spelet är Bot, även om jag väljer onlineläget. Om du inte tror det, försök spela i onlineläget och stäng av din internetanslutning, den körs fortfarande! Onlineläget är ett helt skämt!
Gud
Jag gillar verkligen det här spelet, det är enkelt och roligt, men det har ett problem, efter att du har gått över 30 000 hk visar hk-stapeln negativa värden och du dör i en träff, det skulle vara trevligt om du fixar det. 😊
Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel] Petualangan len
För mycket annonser. Alldeles för mycket. Vad sägs om att ta bort annonser när du dör eller startar ett spel? Gör dem valfria, bara visa dem när vi vill återuppta, dubbla mynt eller få en extra förmån. Då visar du redan annonser, varför visa dem när du startar eller avslutar ett spel. Annonserna förstör lite av det roliga med spelet. Jag vill bara spela ett snabbt spel, inte bli avbruten varje vaken stund när jag spelar spelet av annonser.
Jag tycker att man måste spela spelet mycket för att få vapen eftersom de är riktigt dyra även om de flesta är exakt likadana. För många annonser men ändå tycker jag att om du ignorerar dessa poäng, så är spelet riktigt roligt.
Det här spelet var väldigt roligt när jag spelade det första gången, men eftersom nivåerna blev svårare eftersom din AI är för OP (överdriven) var de redan starka och jag var fortfarande på nivå 1 att det är så orättvist, vänligen fixa det här problemet. Det är som att du inte låter mig vinna
Okej, först, sakta ner på annonserna. Varje gång jag spelar spelet är det också som en aldrig sinande cykel. Du dör och hamnar i samma omgång. Sedan bottarna... De springer in i väggar och springer in i stormen.
Ett helt fantastiskt spel. Jag har precis avslutat spelet. Så det finns 3 ligor och 5 kartor. Efter att du passerat dessa 5 kartor kommer du till en annan liga, men du fortsätter att upprepa samma kartor men med högre svårighetsgrad. Så efter att ha slutfört alla 3 ligorna trodde jag att det skulle bli fler, men i dag finns det ingen. Jag önskar att utvecklarna lägger till mer till det här spelet. Också efter att ha slutfört en genomgående karta kan jag inte spela den kartan igen. Jag hoppas att de lägger till mer till det här spelet och fixar det här problemet. Tack för det här spelet❤
Det här spelet är fantastiskt. Det är en stor tidsmördare, och det finns inte så många annonser. Det finns dock en annons som inte går att hoppa över och låser spelet på en svart skärm. Annat än det, fantastiskt.
Spelet är fullt av bots, jag tror att varje match jag spelar tävlar jag med bots och inte människor. Botarna är alldeles för överväldigade, det finns inget sätt att överleva från att en bot spammar sina kast, stora yxor, 5 projektiler och kastar åt alla håll, var 0,3:e sekund. Vad är värre? Boten är inte den enda, det finns 2 - 3 andra men med lite olika uppgraderingar. För att lägga till frustrationen tvingas annonser fram till ett löjligt belopp.
Den är så fin
AXES.io Akcija yoe
Hahaha det är ett fantastiskt spel och så roligt att spela enkla kontroller och bra grafik nu är jag på nivå 60 och har köpt alla hjältar och vapen i offlinespel efter tre månader, jag bestämde mig för att uppdatera spelet nu, det är mycket för skojs skull! Och fantastiskt men det är lite logg på något sätt.. men bra jobbat grabbar tack för att ni gjorde det här spelet...♥
Jag förstår inte hur jag hanterar mitt konto? Det finns ingen inloggningssession. Detta stämmer inte ens med bilder som visas i den här appen. Det är uppifrån och ner. Jag trodde tredje persons syn. Men spelet är smidigt och fint ändå.
"Det här är det allra bästa i världen för i det här kommer vi att slåss och välja farliga kort köpa hjälten ändra hjälten uppgradera våra yxor det var många saker som kommer att förändra dessa liga av brons, silver, guld men det var en sak som saknades vi kommer inte att spela vänskapsmatch i det här spelet och när vi dödar några spelare kommer vi inte att ta deras grej som - yxor annars är detta ett riktigt duplicerat spel av fri eld "👌👌
Så bh
Jag spelade det här spelet för länge sedan, när det fortfarande fanns en dödsmatch där du kan spela allt du vill och bli den starkaste spelaren i spelet, precis som agar.io, slither.io, etc. Jag älskade det, jag njöt det, men sedan, när jag spelade det här spelet igen för två dagar sedan, märkte jag att det skedde en stor förändring i spelet, nu måste du spela dessa serier av händelser, och det finns ingen kontrollpunkt, så när du dör, måste du ha för att börja om igen, vilket också suger, du kan inte köpa ett vapen längre, så halt.
Vi kommer att arbeta med vår ""matchmaking". Ditt andra spel magica io har bättre matchmaking än detta. Jag går med i ett spel med 100 hälsa, det var en person med 1000 hälsa och kastade tre fullstora yxor. Jag är i silver btw. Skulle inte rekommendera. Men Magica Io är bättre jag skulle rekommendera det.
Alternativet Köpåterställning finns inte??? Bra spel men lite irriterad över att alla mina inköp är borta.
bra spel det är utmanande och inte för lätt människor är verkliga ingen mössa och många saker är på så du kan bli en bokstavlig gud
Spelet ville ha min åsikt så här är det. Personligen finns det många annonser. Dessa annonser som visas från ingenstans får mig att tappa fokus på spelet. Det andra problemet är att när jag går med i en lobby brukar jag få 1 skott av vapen från ingenstans. Jag förstår verkligen inte varför uppgraderingsmetoden påverkar som ingenting. Det är väldigt irriterande och jag kan inte ens få pengar om jag inte fortsätter titta på annonser. Personligen vill jag att spelet ska vara mer jämställt.
Jag skulle säga att det här är ett bra spel, men då hittar du människor med 1000 hälsa och det blir bara för svårt. Jag betygsätter detta till 2 för att det överlag är bra spel, men det finns för många annonser och 1000 hälsomänniskor. Det faktum att en fiende dyker upp bredvid dig ibland är dåligt att de omedelbart kan döda dig, även det faktum att offline-npc har fler op vapen.
AXES.io Märulimängud phj